Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Aprilia RSV4 RR ABS '19

Aprilia RSV4 RR ABS '19
Aprilia RSV4 RR ABS '19
Aprilia RSV4 RR ABS '19
Aprilia RSV4 RR ABS '19
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Aprilia RSV4 RR ABS este o motocicletă supersport de stradă foarte performantă, construită cu cele mai noi piese componente și dotată cu o serie impresionantă de sisteme avansate de control, rezultatul experienței de zeci de ani a inginerilor Aprilia. Modelul este echipat cu un motor V4 de 1000cc cu pistoanele așezate în unghi ascuțit pentru o lățime scăzută, ceea ce a permis utilizarea unui cadru mai compact și a unei caroserii mai zvelte și cu un plus de aerodinamism. De asemenea, motocicleta este dotată cu un sistem de eșapament cu sistem electronic de management al supapelor și un Engine Control Unit care permite controlul precis al performanței de rulare. De asemenea, șasiul este reglabil întrucât permite repoziționarea motorului, a pivotului basculei și implicit a înălțimii roții din spate. Pachetul oferit este completat ABS, suspensii reglabile și de sistemele de control pentru tracțiune, demarare și pentru eficientizarea consumului. Prin toate acestea, Aprilia RSV4 RR ABS devine un model ideal de motocicletă supersport care arată la fel de bine pe cât se comportă la pilotare.

- motor Aprilia cu 4 cilindri în V, 4 timpi, 4 valve, DOHC, 999.6cc 201cp
- unitate de motormanagement cu 3 module de utilizare, Track/Sport/Race
- răcire cu lichid
- sistem de evacuare cu management electronic al supapelor și 2 senzori de oxigen
- cutie de viteze cu 6 trepte, cassete-type, sistem electronic de comutare rapidă Aprilia Quick Shift
- suspensie față cu furcă Sachs de 43mm, reglabilă, cursă 120mm
- suspensie spate cu basculă din aluminiu, monoamortizor Sachs complet reglabil, cursă 130mm
- frână față cu 2 discuri 230mm, etriere monobloc Brembo M430 cu 4 pistoane
- frână spate cu 1 disc 220mm, etrier Brembo cu 1 piston
- ABS Bosch 9MP cu 3 moduri de funcționare și strategie de prevenire a ridicării roții din spate (Rear Wheel Lift-up Mitigation)
- sistem control tracțiune Aprilia Traction Control, reglabil cu 8 nivele
- sistem de integrare a funcțiilor avansate Aprilia Performance Ride Control (APRC)
- șasiu remodelat pentru aerodinamism de top
- oglinzi retrovizoare cu lumini de semnalizare incorporate
- cadru cu posibilitate de reglare a poziției motorului, basculei și a înalțimii pe spate
- far triplu pe față, far LED pentru parcare
- sistem control pentru evitarea ridicării roții din față, reglabil cu 3 nivele
- sistem de control la demarare Aprilia Launch Control, reglabil cu 3 moduri
- jante din aluminiu


Garanție 2 ani.
Disponibil și în rate.

Istoria Aprilia

Despre Aprillia

In Italia, de fiecare data cand cineva pronunta numele orasului Noale, ce are doar 15341  de locuitori, automat gandul zboara la Aprilia. Aprilia a fost o parte a grupului Piaggio, condus de presedintele Roberto Colaninno pana in 2004.

Unul din obiectivele strategice ale grupului a fost acela ca Aprilia  sa intareasca pozitia pe piata motocicletelor si scuterelor, devenind lideri de piata. Totodata se dorea ca Aprilia sa fie singura fabrica din Europa care sa acopere toata gama, de la 50cc la 1000cc.
Identitatea marcii Aprilia s-a consolidate odata cu inceperea colaborarii  R&D cu centrele de productie din Noale si Scorze. Legatura dintre Aprilia si zona Venice dateaza din perioada imediat urmatoare celui de-al doilea razboi mondial, cand Alberto Beggio a deschis o fabrica de biciclete in Noale.

In anul 1968, can fiul lui Alberto, Ivano Beggio a preluat conducerea companiei, Aprilia a intrat pe piata cu lansarea primului scuter de 50cc, colorat in albastru si auriu.
Primele modele au fost comercializate sub numele de Daniela si Colibri, dar renumele s-a datorat modelului de 500cc numti Scarabeo in 1970. Cei de la Aprilia au fost in permanenta stimulati de gandul de a intra in competitiile de la nivel
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei.

Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross. Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic.national, cele de viteza dar in apecial de cel de motocross.
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei. Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross.

Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic. In anii 90, Aprilia da lovitura de gratie pe piata scuterelor.
Datorita creativitatii lor, si a ideilor indraznete, au reusit sa sparga vechile conceptii si  sa gaseasca succesul.
Designul celor de la Aprilia a fost mereu unul indraznet, de la modelul Amico, primul scuter ce-a facut apel  la plastic, material ce nu mai fusese utilizat intr-o asa masura pana atunci, pana la modelul déjà legendar Scarabeo. Astazi, conducerea grupului Piaggio, a acordat increderea deplina celor de la Aprilia de a dezvolta cercetarea in sectoarele clasei mijlocii si mari, de a concepe noi motoare si caroserii, pe care sa le produca impreuna cu cei de la Piaggio.

Gama scuterelor Aprilia s-a dezvoltat puternic odata cu folosirea pe modelul consacrat Scarabeo a motoarelor cu capacitati intre 50cc si 500cc, plus noul model Sportcity. Dezvoltarea in acest segment a fost insotita de folosire unei tehnici foarte avansate, a unui stil unic si a inovatiilor originale. Spre exemplu putem amintii modelul Shiver 750, prima motocicleta din lume care a folosit sistemul ‘’ride by wire’’ si modelul Mana 850 care a fost primul care a apelat la o cutie de automata de viteza complet electronica.
In segmental off-road, Aprilia a atins  succesul cu modelele de inalta performanta 450 si 550, modele ce dispuneau de motoare V twins. Pe data de 22 februarie 2008, Aprilia lansa modelul RSV4, denumit ‘’Race Machine’’. Dispunea de un motor format din 4 cilindrii, cu o capacitate de 1000cc si o putere de peste 200 CP in cazul modelului de competitie. Aceasta noua motocicleta a marcat reintoarcerea marcii Aprilia in campionatul Superbike in anul 2009.

Modelul RSV4 destinat comercializarii  a fost lansat inainte de sfarsitul anului  2008.  Sosirea acestui nou model a venit sa confirme intentia marcii Aprilia  de a concura la cel mai inalt model.
Excelenta munca depusa de cei din Noale din cadrul departamentului Racing , a facut ca Aprilia sa castige doua campionate la clasele 125cc si 250cc in 2007 in MotoGP si alte 4 in 2006. In acest moment Aprilia a acumulat 40 de titluri , din care 33 in MotoGP.