Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Can-am Bombardier

Can-Am Maverick Trail DPS 800 T '19

Inmatriculabil fara TVA
11858 EUR

TVA inclus
14111 EUR

In rate de la RON lei/luna( luni ) prin TBI Credit. Aplica acum.

Can-Am Maverick Trail DPS 800 T este varianta de SSV cu omologare T a faimosului model Trail DPS 800cc, cu adevărat remarcabil prin aspect, dotări și motorizare. Acest UTV are un design modern, cu o caroserie cu forme accentuat sportive și cu o gardă ridicată la sol, fiind astfel un model destinat celor ce doresc să experimenteze senzații tari în medii off road. Din punct de vedere al motorizării, echiparea cu un Rotax de 799cc și 55 de cp oferă suficientă forță pentru a putea depăși cu lejeritate obstacolele întâlnite pe traseu, iar motorul este cuplat la o cutie de viteze automată cu variație continuă și treaptă Extra-Low pentru momentele cu adevărat decisive. De asemenea Trail DPS 800 este manevrabil și ușor de controlat, fiind prevăzut cu tehnologia de control la coborârea în pantă (Electronic Hill Descent Control), cu servodirecție DPS și cu sistemul de control electronic al accelerației (Intelligent Throttle Control). Adăugați suspensiile Twin-Tube cu amortizoare puternice pe gaz și elemente de protecție precum bull bar integrat, din oțel și scut de protecție, plus faptul ca este omologat pentru accesul pe drumuri publice; astfel, Can-Am Maverick Trail DPS 800 T devine un model deosebit de versatil si fiabil potrivit unei game largi de rideri.

- motor Rotax 800, 2 cilindri în V, EFI, 799cc 55cp, răcire cu lichid
- cutie de viteze automată CVT cu sistem de comutare rapidă (QRS) și treaptă Extra-Low
- sistem de control la coborârea în pantă (Electronic Hill Descent Control)
- sistem control electronic accelerație (Intelligent Throttle Control)
- tracțiune selectabilă 2WD/4WD cu diferențial blocabil pe spate
- sistem electronic de protecție a curelei de transmisie
- suspensie față cu braț dublu tip A, bară anti-ruliu, cursă de 254mm, amortizoare Twin-Tube pe gaz
- suspensie spate de tip TTA-T cu bară anti-ruliu, cursă de 267mm, amortizoare Twin-Tube pe gaz
- frâne față cu 2 discuri de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- frâne spate cu 2 discuri de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- servodirectie DPS
- jante 12 de inch din oțel
- bară de protecție față, integrată, din oțel
- volan cu poziție reglabilă
- capacitate de stocare de 20.2L
- benă cu capacitate de 136Kg
- capacitate de remorcare de 680Kg
- rezervor de combustibil de 38L
- afișaj multifuncțional digital de 7.6”
- schemă de culoare pe alb/negru cu accente albastre
- priză tip brichetă în consolă
- 2 faruri de 55W
- stopuri cu lumini LED
- claxon
- poziții
- oglinzi retrovizoare
- pregătit pentru cabestan
- mudguards
- placi de protecție full body
- bila de remorcare cu priză pentru remorcă

4 ani garantie, side by side de vanzare si in rate.

Modelul are omologare T (se inregistreaza la primarie).

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : Rotax, 2 cilindri, EFI
Putere : 55 CP
Capacitate : 799.9 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : automata CVT QRS high airflow cu sistem electronic de protectie a curelei de transmisie Extra-L-H-N-R-P
Rezervor : 38 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe cardan
Sistem pornire : electric
Suspensie fata : brat dublu tip A, bara antiruliu, amortizoare twin tube pe gaz
Suspensie spate : TTA, bara antiruliu, amortizoare twin tube pe gaz
Frana fata : 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
Frana spate : 2 discuri ventilate 220mm, etriere cu 2 pistoane
Anvelopa fata : 26x8x12
Anvelopa spate : 26x9x12
Lungime : 3005 mm
Latime : 1270 mm
Inaltime : 1755 mm
Greutate : 603.7 KG
Garda la sol : 254 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2019
Culori : negru cu rosu

Despre Bombardier

Totul a inceput in momentul in care  ne-am confruntat cu un adversar de temut: zapada. Astfel am inventat un nou sport: snowmobilul. Apoi ne-am indreptat atentia catre alte provocari. Inovatia nu este doar o pasiune pentru noi, este o traditie.

In 1937, Joseph-Armand "Bombardier" patenteaza primul vehicul capabil sa se deplaseze in conditii de zapada, denumit mai tarziu B7 snowmobile.

Inca din anul 1942, atunci cand J.A. Bombardier a fondat compania, numele nostru a fost sinonim cu creativitatea si calitatea. Spiritul  sau ne-a transmis legamantul de a fi mereu in cautarea unor noi frontiere si de a incerca in permanenta sa ne extindem. Astazi, in America, Europa si Asia-Pacific, aproape 5500 de oameni tin spiritul Bombardier in viata, in toate vehiculele recreationale si in absolut toate produsele create.

In BRP, adica Bombardier Recreational Products, inovatia si pasiunea sunt centrul, in jurul caruia se afla creatiile si serviciile noastre. Indiferent daca vorbim de skijet-urile Sea-Doo, snowmobilele Lynx si Ski-Doo, motoarele si kart-urile Rotax, ATV-urile Can-Am, roadster-ele Spyder si motoarele outboard Evinrude, aceste capodopere traiesc prin tehnologia moderna si designul de exceptie, toate inspirate de un singur gand, acela de a putea oferi clientilor nostri cele mai bune experiente.

Ca o dovada a permanentei cautari de noi provocari, in anul 2007 se lanseaza "Spyder", un vehicul dotat cu doua roti in fata si una singura in spate, o noutate absoluta. Pentru asta au colaborat cu Bosch si au realizat unicul VSS, un sistem care asigura o excelenta stabilitate si tractiune.

In anul 2009 peste 1300 de dealeri din America, Canada, Europa,  Rusia si Slovenia au luat parte la a 50 aniversare a Ski-Doo snowmobiles in Tampa, Florida. In perioada 28 februarie – 5 martie ei au fost martorii lansarii noii game de snowmobile.