Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Ninja 650 KRT Edition ABS '18

Kawasaki Ninja 650 KRT Edition ABS '18
Kawasaki Ninja 650 KRT Edition ABS '18
Kawasaki Ninja 650 KRT Edition ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Kawasaki Ninja 650 KRT Edition ABS 2018. Un model al cărui design este inspirat din motocicletele supersport competiționale, ce aduce o schemă grafică unică Kawasaki Racing Team, păstrând paleta de culoare verde-negru specifică seriei Ninja. Dispune de dotări cuprinzătoate, punctele cheie fiind manevrabilitatea de top și confortul sporit oferite de suspensia spate reglabilă Horizontal Black-Link, suspensia față cu furcă telescopică, cadrul ușor și rezistent Trellis din oțel și sistemul ABS eficient de frânare cu răspuns imediat. Toate acestea alături de motorul puternic de 649cc ce dezvoltă 68Cp și o cutie de viteze cu 6 trepte însumează o motocicletă Kawasaki rapidă și versatilă ideală atât pentru cei noi în lumea motoarelor cât și pentru cei mai experimentați interesați de un motor econom și fiabil cu care să se poată remarca.


Caracteristici și dotări standard:

- motor cu 2 cilindri, în 4 timpi, cu 8 valve, DOHC, capacitate 649cc, putere 68cp, pe injecție
- cutie de viteze cu 6 trepte
- cadru ușor Trellis din oțel de înaltă rezistență cu o greutate de numai 15kg
- suspensie pe față cu furcă telescopică de 41mm
- suspensie spate reglabilă de tip Horizontal Back-link
- frână față pe discuri duble semi-flotante de 300mm, etriere cu două pistoane
- frână spate pe disc ventilat de 220mm, etrier cu un piston
- ABS
- Dual Throttle Valves (clapete de accelerație duble)
- ambreiaj Assist & Slipper Clutch
- consum de aproximativ 4.3L/100km
- rezervor cu capacitate de 15L
- șa amplasată la înălțime redusă de 790mm
- parbriz ajustabil cu 3 poziții
- instrumentație de bord cu turometru analogic, indicator treaptă viteză și afișaj digital multifuncțional
- cursă roți față/spate 125mm/130mm
- greutate redusă 193kg
- indicator de pilotare economică
- schemă grafică Kawasaki Racing Team

Motocicletă Kawasaki cu 4 ani garanție

Motocicletă de vânzare și în rate

Acest model se poate conduce și cu permis A2 - contactați-ne pentru informații.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.