Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Z1000 R Edition ABS '18

Kawasaki Z1000 R Edition ABS '18
Kawasaki Z1000 R Edition ABS '18
Kawasaki Z1000 R Edition ABS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Kawasaki Z1000 R Edition ABS 2018. Cea mai puternică și complet dotată motocicletă super-naked din gama Kawasaki, Z1000 este o piesă de artă a ingineriei moderne japoneze, inspirată din filosofia minimalistă Sugomoi. Ediția specială R aduce în plus față de varianta standard Z1000 upgrade-uri atât la nivel tehnic precum etrierele Brembo față și amortizorul spate Öhlins pe gaz cât și la nivel estetic cu o schemă grafică specială cu accente galbene-verzi. Păstrând motorizarea performantă de 1043 cc cu injecție ce dezvoltă uimitoarea putere de 140Cp și caracteristicile standard precum sistemul ABS de frânare precisă, roțile supersport cu greutate redusă, cadrul ușor și rezistent din aluminiu și suspensia orizontală spate Back-link, Z1000 R dă dovadă de aceași manevrabilitate de top și control sporit îmbinate cu un confort inegalabil. Cu un look agresiv și dinamic, o construcție solidă și piese fin conturate și calibrate la milimetru, Kawasaki Z1000 R este mai mult decât o simplă motocicletă, este un partener de încredere care vă provoacă să vă luați doza de adrenalină, oferindu-vă cele mai luxoase condiții de pilotare.

Caracteristici și dotări standard:

- motor cu injecție, DOHC, 1043cc 140cp, cu 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve
- frână pe față cu 2 discuri Brembo semi flotante de 310mm, ventilate, etriere Brembo cu 4 pistoane
- inspirat de design-ul Sugomi
- sistem ABS
- pornire electrică
- roți supersport cu greutate redusă
- frână pe spate cu 1 disc de 250mm ventilat, etrier cu 1 piston
- cadru din aluminiu de tip twin-tube, ușor și rezistent
- rezervor incăpător de 17L
- 6 trepte de viteză
- suspensie reglabilă pe față cu furcă inversă de 41mm, tip SFF-BP (Separate Function Fork - Big Piston)
- clapete de acceleratie cu design special Downdraft
- instrumentatie de bord sport cu indicator shift-up
- suspensie reglabilă pe spate de tip Horizontal Back-Link cu amortizor pe gaz Öhlins S46DR1S
- poziție ideală de pilotare, aplecată în față
- lumini LED pe față și spate
- greutate centrată
- oglinzi Die-Cast speciale
- indicator rulare economică
- evacuare speciala scurtă si pre-chamber, proiectată pentru impact maxim auditiv
- sistem Dual Throttle Valves
- schemă grafică speciala R Edition cu accente galbene-verzi

Motocicletă Kawasaki cu 4 ani garanție

Motocicletă de vânzare și în rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.