Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Z900RS '24

Referinta: ZR900KRFBN
Kawasaki Z900RS '24
Kawasaki Z900RS '24
Kawasaki Z900RS '24
11.092 €
(+TVA)
66.599 RON
(TVA inclus)
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Calculator rate online

de la RON lei/luna( luni ).

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


On Off Road 

Descriere

Spiritul legendei anilor 1970, modelul Z1, isi gaseste expresia suprema in motocicleta Kawasaki Z900RS 2024. Cu un motor 948 cc, instrumentar modern LCD multifunctional, sistem Ergo-Fit, o nota auditiva deosebita, un look in stil clasic si o schema de culoare atractiva, aceasta motocicleta neo-retro se adreseaza riderilor care nu vor sa faca compromisuri de la performanta.

Rotile turnate originale au spite late concepute sa arate ca la jantele spitate clasice. Un alt element distinctiv consta in rezervorul emblematic in forma de lacrima, reminescenta a modelului Z1 si piesa centrala a designului lui Z900RS. Codita si stopul cu LED sunt inspirate tot de Z1. Un amestec intre retro si modern, farul rotund mare pe fata de diametru ø170 cu LED permite o vizibilitate excelenta pe timp de noapte datorita luminii sale stralucitoare, albe. 

Caracteristici tehnice:

  • motor in 4 timpi cu 4 cilindri in linie, 948 cc, 16 valve, DOHC, racire pe lichid, 111 cai putere
  • pornire electrica
  • cutie cu 6 viteze
  • frana fata cu 2 discuri Brembo 300mm semi-flotante, etriere monobloc cu 4 pistoane
  • frana spate cu 1 disc 250mm, etrier cu 1 piston
  • suspensii fata furca inversa 41mm, amortizoare preincarcate si ajustabile, cursa 120 mm 
  • suspensie spate tip Horizontal back-link cu amortizor pe gaz, cursa 140 mm 
  • sistemul Horizontal back-link, in care amortizorul este dispus orizontal, ajuta la folosirea eficienta a spatiului si la echilibrarea masei
  • inaltime sa 835 mm
  • garda la sol 130 mm 
  • capacitate rezervor 17L
  • instrumentatie de bord cu turometru si kilometraj analoage, iar in mijloc ecran LCD usor de citit
  • sistem Ergo-Fit in care saua se poate cobori cu 35mm pentru acomodarea pilotilor de mai multe staturi
  • ABS
  • ambreiaj compact de tip Assist and Slipper
  • sistem KTRC (Kawasaki TRaction Control) 
  • indicator de rulare economica
  • schema de culoare: Metallic Diablo Black.

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

 

FONDURI-EUROPENE
CASTI

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.
Test RideContact