Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Yamaha

Yamaha Grizzly 700 '18

Neinmatriculabil fara TVA
9202 EUR

TVA inclus
10950 EUR

Yamaha Grizzly 700 și-a clădit reputația de a fi cel mai solid ATV utilitar, creat pentru a vă fi de folos la sarcinile dificile care pot apărea pe parcursul unei zile de muncă în aer liber, în special în medii off road cu teren dificil sau variabil. Modelul este echipat cu un motor puternic de 708cc, care poate dezvolta până la 51cp cu un grad ridicat de eficiență și cu un cuplu ridicat dar controlabil și constant, ideal pentru tractare sau transport - vehiculul de față poate tracta până la 600Kg și poate transporta maxim 140Kg fără a pune la socoteală și pilotul. Motoul este conectat la un sistem de transmisie automată Yamaha Ultramatic, cunoscut ca fiind unul dintre cele mai durabile și eficiente sisteme CVT, iar construcția este completată de suspensii independente cu amortizoare reglabile pe gaz și frâne pe disc față/spate pentru opriri controlate indiferent de teren. Adăugați troliul Warn, cele 3 compartimente de depozitare și un design agresiv și modern - rezultatul este Yamaha Grizzly 700, un ATV renumit în grupurile de profesioniști din domeniul off road și o alegere convenabilă de ATV de lucru, oferit la un preț avantajos.

- motor monocilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC, 708cc, 51cp
- pornire electrică
- cutie de viteze automată Yamaha Ultramatic CVT
- tracțiune selectabilă On-Command 2WD/4WD/diferențial blocat, comutare din buton amplasat pe ghidon
- suspensii față independente cu braț dublu, cursă de 193mm
- suspensii spate independente cu braț dublu, cursă de 232mm
- amortizoare reglabile pe gaz
- frână față hidraulică cu disc dublu ventilat, etriere cu 2 pistoane
- frână spate pe disc, etriere cu 2 pistoane, acționabilă la mână sau la picior
- rack față cu o capacitate de 50Kg
- rack spate cu o capacitate de 90Kg
- capacitate maximă de tractare de 600Kg
- troliu frontal WARN ProVantage 2500
- instrumentație digitală
- 3 compartimente de depozitare

Versiunea de față este fără servodirecție (EPS) - aceasta nu prezintă farul de lucru amplasat pe ghidon. 
Garanție 2 ani.
Disponibil și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC
Putere : 51 CP
Capacitate : 708 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : automata Yamaha Ultramatic CVT
Rezervor : 18 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe cardan
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : independenta, brat dublu
Suspensie spate : independenta, brat dublu
Frana fata : hidraulica, 2 discuri ventilate
Frana spate : hidraulica pe disc
Anvelopa fata : AT26x8-12
Anvelopa spate : AT26x10-12
Lungime : 2070 mm
Latime : 1230 mm
Inaltime : 1253 mm
Inaltime sa : 860 mm
Garda la sol : 288 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2018
Culori : alb, negru, albastru, verde

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.