Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Yamaha

Yamaha Kodiak 700 Camo '18

Neinmatriculabil fara TVA
8151 EUR

TVA inclus
9700 EUR

Yamaha Kodiak 700 Camo 2018. Un ATV utilitar al line-up-ului Yamaha 2018, Kodiak 700 Camo deține toate calitățile unui partener de încredere, de la specificațiile tehnice până la look-ul atractiv cu schemă grafică specială camuflaj. Pus în mișcare de un motor modern și fiabil de 708cc care dezvoltă 51cp, oferă o putere de tractare de pănâ la 600Kg și datorită șasiului compact și rezistent în care este înmagazinat, pilotul poate transporta până la 140Kg, nepunând la socoteală și greutatea lui, pentru a putea termina aplicațiile utilitare mai repede. Motorul este ajutat de un sistem de transmisie automat Yamaha Ultramatic CVT și un sistem de comutare a tracțiuni cu opțiunile 2WD/4WD, asigură vehiculului versatilitatea și adaptabilitatea necesară pentru a se integra în diverse medii de muncă, indiferent că vorbim de o platformă industrială, o cabană, gospodărie sau pădure. Pentru un pachet complet, suspensiile independente cu braț dublu asigură o manevrabilitate crescută iar frânele puternice vor oferi un grad în plus de siguranță pentru a evita situațiile dificile. Toate aceasta, alătuir de un troliu WARN, însumează un ATV 700cc de excepție, pregătit să vă ajute în sarcinile de zi cu zi, reducând oboseala și stresul și transformând fiecare aplicație într-o activitate plăcută și ușoară.

- motor monocilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC, 708cc, 51cp
- frână spate cu multi-disc încapsulat
- frână față hidraulică cu disc dublu ventilat
- rack față cu o capacitate de 50Kg
- rack spate cu o capacitate de 90Kg
- pachet grafic camuflaj
- tracțiune 2WD/4WD comutabilă prin acționarea unei manete
- suspensii față independente cu braț dublu, cursă de 180mm
- suspensii spate independente cu braț dublu, cursă de 230mm
- cutie de viteze automată Yamaha Ultramatic CVT
- troliu WARN ProVantage 2500
- pornire electrică
- capacitate maximă de tractare de 600Kg

 

Versiunea de față este fără servodirecție (EPS) - aceasta nu prezintă farul de lucru amplasat pe ghidon.


ATV Yamaha cu 2 ani garanție.

ATV Yamaha de vânzare și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC
Putere : 51 CP
Capacitate : 708 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : automata Yamaha Ultramatic CVT
Rezervor : 18 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe cardan
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : independenta, brat dublu
Suspensie spate : independenta, brat dublu
Frana fata : hidraulica, 2 discuri ventilate
Frana spate : multidisc in baie de ulei
Anvelopa fata : AT25x8-12
Anvelopa spate : AT25x10-12
Lungime : 2070 mm
Latime : 1180 mm
Inaltime : 1240 mm
Inaltime sa : 860 mm
Garda la sol : 275 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2018
Culori : camuflaj

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.