Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha Kodiak 700 EPS '18

Yamaha Kodiak 700 EPS '18
Yamaha Kodiak 700 EPS '18
Yamaha Kodiak 700 EPS '18
Yamaha Kodiak 700 EPS '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha Kodiak 700 EPS 2018 este un vehicul off road utilitar proiectat pentru a simplifica sarcinile utilitare complicate ale diverselor medii de lucru precum platformele industriale, cabanele montane sau mediile rurale. Pus în mișcare de un motor modern de 708cc și 51cp, livrează o putere remarcabilă ce vă va permite să tractați până la 600Kg și să transportați pe rack-uri o încărcătură de până la 140Kg, pentru a putea termina sarcinile utilitare mult mai repede și eficient. Cuplat la o cutie de viteze automată Yamaha Ultramatic CVT vehiculul reușește să ofere un cuplu constant, iar datorită sistemului On-Command de selectare a tracțiuni, Kodiak 700 reușește să se adapteze diverselor tipuri de teren, oferind rezultate la fel de bune în orice situație. Pachetul este completat de o servodirecție EPS pentru o manevrabilitate crescută, o pereche de frâne puternice pentru un grad suplimentar de siguranță și un troliu puternic. Toate aceasta însumează un vehicul off road 4x4 utilitar remarcabil, pregătit să vă înlesnească aplicațiile utilitare și să vă reducă oboseala și stresul pentru a transforma munca într-o activitate plăcută și distractivă.

- motor monocilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC, 708cc, 51cp
- capacitate maximă de tractare de 600Kg
- pornire electrică
- frână față hidraulică cu disc dublu ventilat
- frână spate cu multi-disc încapsulat
- tracțiune On-Command 2WD/4WD comutabilă
- cutie de viteze automată Yamaha Ultramatic CVT
- rack față cu o capacitate de 50Kg
- rack spate cu o capacitate de 90Kg
- troliu WARN ProVantage 2500
- far de lucru pe halogen, montat central pe ghidon
- servodirecție EPS
- instrumentație digitală multi-funcțională
- dispozitiv de remorcare cu receiver de 2inch
- suspensii față independente cu braț dublu, cursă de 180mm
- suspensii spate independente cu braț dublu, cursă de 230mm

 

ATV Yamaha cu 2 ani garanție.

ATV Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.