Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot ptylenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Yamaha

Yamaha RSVenture TF '20

Acest produs nu mai face parte din oferta!

Yamaha RSVenture TF '20 vine la pachet cu atat de multe caracteristici grozave de explorat. Este momentul sa va lasati purtat in cateva aventuri de neuitat. Motorul in 3 cilindrii Genesis 1049cc, servodirectia electrica sunt doar cateva dintre avantajele pe care le puteti avea daca alegeti sa pilotati snowmobilul RSVenture TF. Testul final consta in confortul pe care acesta il asigura atunci cand calatoriti km dupa km. Asteptati-va sa-l treaca cu brio!

 

Caracteristici tehnice:

  • motor Genesis, 3 cilindri, 4 timpi
  • capacitate 1049 cc
  • combustibil benzina
  • EPS
  • cutie de viteza YVXC, Variable Ratio, Electronic Shift Reverse, Magnesium Chaincase & Cover
  • racire cu lichid
  • rezervor 34.6 litri
  • sistem de pornire Digital T.C.I. w/T.P.S.
  • frana spate hidraulica, 2 etriere din aluminiu, disc ventilat, frana de parcare actionata mecanic
  • suspensie fata independentă, double wishbone
  • amortizor fata KYB, 36mm piston, H.P.G. aluminium, cursă 219 mm
  • suspensie spate ProComfort w/Flip Up Rails
  • amortizor spate KYB, 36 mm piston, H.P.G., aluminium, cursa 351 mm
  • dimensiuni: 3215x1245x1380mm
  • senile Camso Ripsaw 3835x381x31.8mm
  • skiuri Tuner II
  • cutie cargo de 26L cu capac protector dur, inchidere care protejeaza de umezeala
  • spatar ajustabil, gliseaza fata-spate pentru a putea face loc unui pasager; manere incalzite pentru pasager
  • 3 moduri de pilotare: Sport, Touring si Entry
  • tip snowmobil Touring Utility

2 ani garantie, snowmobil de vanzare si in rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 3 cilindri, 4 timpi
Capacitate : 1049 cmc
Combustibil : benzina
Rezervor : 34.6 l
Racire : cu lichid
Sistem pornire : Electric
Carburatie : EFI
Suspensie fata : Independent double wishbone
Frana spate : hidraulica
Lungime : 3215 mm
Latime : 1245 mm
Inaltime : 1380 mm
An : 2020
Culori : albastru
Skiuri : Tuner II
Senile : Camso Ripsaw 3835x381x31.8mm
Tip Snowmobil : TOURING

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.