Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Yamaha

Yamaha Tricity 125 ABS '18

Inmatriculabil fara TVA
3445 EUR

TVA inclus
4100 EUR

In rate de la RON lei/luna( luni ) prin TBI Credit. Aplica acum.

Yamaha Tricity 125 ABS 2018. Un model remarcabil și o inovație a vehiculelor urbane, Tricity 125 este un scuter cu 3 roți al line-up-ul Yamaha 2018, proiectat pentru cei care doresc ca aglomerația orașului să fie mai ușor de suportat, iar drumurile zilnice monotone să devine niște călătorii plăcute și distractive. Echipat cu o motorizare modernă și eficientă de 125cc, oferă pe lângă o putere optimă de 11cp și o accelerație lină și un consum extrem de redus pentru a vă asigura un plus de eficiență dar și un plus de economie. Structura vehicului, proiectată cu 2 roți față și una în spate, este motivul pentru care reușeșete să asigure un plus de stabilitate, iar datorită suspensiilor optimizate și a greutății reduse manevrabilitatea este una de top, asigurându-vă astfel că veți trece cu brio peste orice obstacol poate apărea pe traseu. Adăugați o pereche de frâne hidraulice puternice cu sistem ABS ca dotare standard pentru a evita situațiile limită și veți obține un scuter Yamaha de excepție ce vă va permite să vă strecurați cu ușurință prin ambuteiaj, oferindu-vă eficiență maximă și o economie atât a timpului cât și a banilor pentru un raport calitate/preț de invidiat și un rulaj distracitv și antrenant.

- motor monocilindric, răcit cu lichid, 4 timpi, SOHC, 2 supape, 125cc, 11cp
- injecție pe carburant
- pornire electrică
- capacitate rezervor 6.6L
- cutie de viteze automată
- transmisie pe curea trapezoidală
- suspensie față cu furcă telescopică
- suspensie spate cu basculă
- frână față cu 2 discuri, 220 mm
- frână spate hidraulică cu 1 disc, 230 mm
- sistem ABS inclus în preț
- 3 roți pentru stabilitate crescută
- greutate redusă pentru manevrabilitate crescută
- poziție de pilotat naturală și șa confortabilă

 

Scuter Yamaha cu 2 ani garanție.

Scuter Yamaha de vânzare și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, SOHC
Putere : 12 CP
Capacitate : 125 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : automata
Rezervor : 7.2 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe curea
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : furca telescopica
Suspensie spate : unit swing
Frana fata : 1 disc 220mm
Frana spate : 1 disc 230mm
Anvelopa fata : 90/80-14
Anvelopa spate : 130/70-13
Lungime : 1980 mm
Latime : 750 mm
Inaltime : 1210 mm
Greutate : 164 KG
Inaltime sa : 780 mm
Garda la sol : 125 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2018
Culori : alb, negru, gri, rosu

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.