Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha YZ125 '18

Yamaha YZ125 '18
Yamaha YZ125 '18
Yamaha YZ125 '18
Yamaha YZ125 '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha YZ125 2018 este o motocicletă de motocross accesibilă ce se afirmă în fața oricărei concurențe prin tehnologia de ultimă generație și ingineria moto japoneză de top cu care vine echipată. Furca inversă AOS cu o cursă de 300 mm și suspensia spate monocross cu basculă și amortizor cu o cursă de 315 mm sunt motivele pentru care stabilitatea și manevrabilitatea sunt de top, șocurile fiind diminuate substanțial. Cadrul ușor și rezistent din aluminiu va oferi un control sporit asupra vehiculului, iar frânele hidraulice pe disc sunt puternice și foarte precise, oferind un răspuns instant. Caracteristica principală este motorul eficient de 125cc cu carburator Keihin ușor de reglat, ajutat de o cutie de viteze în 6 trepte ce asigură un angrenaj constant fără pierderi de putere, oferindu-vă astfel avantajul competițional de care aveți nevoie și reducându-vă substanțial timpul pe traseu pentru a fi mereu în fruntea clasamentului.

- motor cu 1 cilindru, în 2 timpi, 125cc, 33cp, YPVS
- cutie viteze 6 trepte
- mecanism de reglare a ambreiajului cu acționare rapidă
- transmisie pe lanț
- cadru semi double cradle ușor și rezistent din aluminiu
- furcă telescopică inversă AOS, cursă 300 mm
- suspensie spate link-type monocross cu basculă și amortizor, cursă 315 mm
- frâne hidraulice cu 1 disc, 250 mm față, 245 mm spate
- rezervor de 8L
- carburator Keihin 38mm usor de reglat
- scărițe late pentru manevrabilitate crescută
- pornire cu kickstarter

 

Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.

Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.