Descriere
Yamaha YZF-R6 ABS 2018. O motocicletă proiectată să ofere performanța motocicletelor de curse și pe străzile orașelor, YZF-R6 livrează puterea, accelerația și manevrabilitatea unui model dedicat competițiilor Moto GP pentru a vă schimba perspectiva asupra pilotării în mediul urban. Motorul în 4 cilindri oferă pe lângă o putere excepțională de 117cp și o accelerație explozivă dar în același constantă, sistemul QSS de comutare rapidă și eficientă a treptelor nepermițând pierderea puterii. Șasiul extraplat din magneziu turnat și cadrul din aluminiu asigură o greutate redusă pentru ca pilotul să se afle în control deplin asupra vehiculului, iar poziția de pilotare îmbunătățită și carenajul față și parbrizul cu eficiență aerodinamică vă vor permite să atingeți o viteză incredibilă dar și să faceți slalom ușor printre obstacolele mediului urban. Suspensiile optimizate oferă o stabilitate crescută, frânele puternice cu ABS asigură o frânare puternică și precisă iar sistemele YCC-T și YCC-I vă vor oferi un control suplimentar pentru a putea avea parte de o experiență de pilotare nu doar remarcabilă și puternică ci și sigură. Adăugați un design dinamic ce oferă o agilitate suplimentară dar și un look atractiv și veți obține un model de motocicletă super sport modernă și performantă pregătită să domine asfaltul de pretutindeni, demonstrându-vă ca orice șosea poate deveni pista dumneavoastră de curse și că pilotarea n-a fost nicicând atât de antrenantă și distractivă.
- motor 4 timpi, răcit cu lichid, DOHC, 4 cilindri paraleli înclinaţi spre faţă, 599cc, 117cp
- cutie de viteze cu 6 trepte cu sistem QSS de schimbare rapidă a treptelor
- rezervor de combustibil uşor, de 17 litri, din aluminiu
- transmisie pe lanț
- parte frontală agresivă, cu lumini de poziţie cu LED duale
- sistem de control al tracțiunii
- suspensie față cu furcă telescopică, cursă 120 mm
- suspensie spate link-type cu basculă și amortizor, cursă 120 mm
- șasiu spate extraplat din magneziu turnat sub presiune CF
- poziţie de pilotaj îmbunătăţită, pentru un control accentuat
- consum de 6.6 L/100km
- frână față hidraulică cu discuri duble și etriere radiale, 320 mm
- frână spate hidraulică, 1 disc, 220 mm
- cadru Deltabox din aluminiu
- carenaj faţă şi parbriz cu eficienţă aerodinamică
- YCC-T, YCC-I, ABS şi D-Mode
- sistem electric de pornire
Motocicletă Yamaha cu 2 ani garanție.
Motocicletă Yamaha de vânzare și în rate.
Istoria Yamaha
Despre Yamaha
In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.
Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.
In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.
In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000 GT.
Modelul de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.